CARDS     TAGS & STICKERS     BUNTINGS & BANNERS     FAVORS     PACKAGING     OTHERS     F.A.Q

          Monday, September 2, 2013

          Hello September!

          Salam!

          It's already the third day in September, but a hello won't hurt.

          InsyaAllah ada dua blog/projek bakal menyusul, namun masih dalam fasa mengumpul bahan & alatan. Salah satunya ialah blog peribadi.  Kami tunjukkan dulu sneak peek ya.


          Upcoming #1
           Upcoming #2

          Sementara itu, kami ada menyiapkan dua carta jadual untuk anda yang mahu mula berblog. Selalunya bagi yang baru bermula, anda akan menghadapi situasi (a) terlalu banyak idea; atau (b) tiada idea yang dirasakan sesuai. Antara tipsnya adalah dengan menulis setiap idea, kecil atau besar, pada kertas dan membuat perancangan tentang isi, imej, link atau apa saja yang berkenaan dengan topik yg dipilih. 

          Kedua-dua carta ini direka khas kerana yang ada di carian internet tidak bersesuaian dengan keperluan Artchetak. Start downloading by clicking the links below. Selamat mencuba!

          FREEBIES!

          2 comments:

          1. Hi, already download it. Thanks for the information..feel free come to my blog  korean fashion online | korean fashion online malaysia | Malaysia Online Shopping have a nice day...

            ReplyDelete
          2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
            Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

            Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan pernikahan, video, wedding tips dll. dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

            ReplyDelete

          Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...