CARDS     TAGS & STICKERS     BUNTINGS & BANNERS     FAVORS     PACKAGING     OTHERS     F.A.Q

          Wednesday, November 16, 2011

          Advertorial : Quran Read Pen

          Quran Read Pen (QRP) (KDN:PQ/Q.1001/2.2/QC/346/30/2011) adalah sebuah teknologi elektronik masakini yang dicipta untuk membantu umat Islam mendekatkan diri dengan Al-Quran. Ia terbukti dapat membantu umat Islam untuk memainkan alunan bacaan ayat-ayat suci, menyemak bacaan, menghafaz ayat atau surah dan menyemak terjemahan Al-Quran. Rekaannya memudahkan ia dibawa kemana-mana dan mudah untuk digunakan. Satu set lengkap QRP mengandungi sebatang pen elektronik, senaskah Al-Quran resam Uthmani, senaskah Muqaddam Read Pen (MRP), sebuah kabel USB, sepasang earphone, sekeping kad index surah-surah Al-Quran, 2 biji bateri saiz AAA dan kad jaminan 1 tahun. 


          Buku Muqaddam (MRP) dengan ilustrasi berwarna, bersaiz kecil dan lebih ringan, senang dibawa kemana-mana. Bukan sahaja untuk kanak-kanak, malah jika ada orang dewasa yang mahu belajar Al-Quran tapi malu untuk bersemuka, boleh menggunakan MRP ini sebagai langkah permulaan yang baik. MRP juga dilengkapi dengan cara-cara dan bacaan solat fardhu, azan, himpunan doa-doa harian, surah-surah lazim dan surah-surah pilihan. Di akhir mukasurat MRP ini ada dicetakkan semula index 114 surah/30 juzu' Al-Quran. Jadi, Pen Quran ini masih boleh digunakan walaupun tanpa naskah Al-Quran yang disediakan.

          Set QRP ini sangat sesuai untuk kegunaan sendiri malah lebih menarik untuk dijadikan hadiah, cenderamata dan hantaran perkahwinan. Dengan rekaan terbarunya, set QRP kini tampak lebih menarik dan bergaya, malah lebih mudah untuk dibawa kemana-mana.

          Sebarang pertanyaan lanjut atau butiran pembelian mengenai produk istimewa ini boleh diajukan kepada facebook.com/kedaiopah atau holyquranreadpen.blogspot.com

          Tiada keraguan. Tanpa was-was. Semoga mendapat manfaat yang diharapkan buat semua.

          2 comments:

          1. kina dapat ni hadiah kahwin..kagum sgt dgn teknologi die..

            ReplyDelete
          2. Akak sempat test sekejap je masa ekspo kahwin, kawan akak letakkan satu set kat booth akak. Memang sangat sesuai untuk sesiapa yang tak ada masa nak pergi kelas mengaji. Walaupun sebaiknya kita berguru, tapi bila ada teknologi macam ni, memudahkan kita nak belajar/membaca Quran, kan? Mudah di bawa kemana-mana saja.

            ReplyDelete

          Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...